LednikCUP 2025
21.3-23.3.2025 

Lednik Cup 2025 

¨bude zaměřen čistě na přesnost přistání s využitím termických pauz na místních kopcích. V plánu bude odlétat co nejvíce kol, které se budou započítávat do seriálu přesnosti přistání. Pro ty, kteří budou chtít, bude domluvena místní sauna na Kotelně ve FnO.

Ubytování:

Možnost zaparkovat své "bydlíky" v blízkosti hangáru u školu ULL Jan Špaček. Je omezený počet postelí v klubovně, takže s registrací nečekej. Elektrika zajištěna, takže prodlužky s sebou. Parkování bydlíků a el. přípojku máte v ceně startovného.

Příjezdy:

Prosím závodníky a diváky, aby jeli podle navigace WAZE a zadali bod SKY POINT SERVICE nebo BOŽÍLET.CZ. Nejezděte podle směrovek LETIŠTĚ, to Vás zavede dolů k "aeroklubákům".

Strava:

V místním baru bude možnost stravy v podobě párků a podobně. Pitný režim zajištěn. Stravu a jídlo si platíte sami.

Závod:

Registrace do 22:00 (pátek 21.3.) poté začne briefing. Start do prvního kola v 7:00 – 7:30hod. (22.3. sobota). Je možné se registrovat i v sobotu ráno. Ranní okno se létá doby, než to začne "chodit". Poté začíná termická pauza, kterou bych rád využil výšlapem na místní kopec, takže volno výbavu s sebou. Je třeba počítat s místními poplatky. V plánu bude přistání opět na letišti a jakmile to počasí dovolí, pokračovat v závodu. S ohledem k místním vztahům, tak létání v neděli 23.3. bude jen v případě, kdyby nebylo odlétnuté minimum kol a to jsou 3. 

Pravidla:

Bude se závodit dle běžných zajetých pravidel. Pilot na startu čeká na "povolení" od start marshala a odlétá do vyčkávací zóny. Povinností pilota je, hlídat si své pořadí. Na terč se přistává v pořadí, v jakém piloti odstartovali. Pilot, který již letí a je na řadě, čeká ve vyčkávací zóně na signál bílou vlajkou od marshala, který stojí u terče. Jakmile tento marshal začne mávat bílou vlajkou, pilot zamíří přímým letem nad terč. Nad terč pilot nalétá proti větru a přímo nad terčem vypíná motor. Součet zatáček, které pilot při rozpočtu provádí, musí udělat 360°. Tříkolky a krosny budou přistávat na elektronický terč a počítá se první dotek. Měří se první dotek a střed terče. V případě škrknutí rámem nebo kolečkem o zem "líznutí trávy" nebude toto považováno jako třetí dotek a naměřená hodnota se bude započítávat. V případě pádu nebude výsledek započítán a bude pilotovi přičtena maximální hodnota a to 500 bodů. Taktéž pilot, který provede v náletu na terč "negativku", nebude se jeho výsledek počítat a bude přičtena maximální hodnota a to 500 bodů. Měří se do max délky 500cm od středu terče. Po uletění 6. kola se pilotovi smaže jeho nejhorší výsledek. Jednotlivé pokusy se sčítají a ten kdo má na konci závodu nejnižší číslo, vyhrává.

Signály:

Bílá vlajka: Můžeš

Červená vlajka: Čekej!

Bílá a červená vlajka současně: PŘISTAŇ! -> TOTO PLATÍ PRO VŠECHNY PILOTY, KTEŘÍ V DANOU CHVÍLI JSOU VE VZDUCHU. SLEDUJTE PROTO PROVOZ KOLEM SEBE A TAKY MARSHALY NA ZEMI.